Dodanie plastových okien, dverí a príslušenstva
Vďaka nášmu e-shopu môžete nakupovať bez čakania, bez papierovania, bez starostí, z pohodlia domova!
Štandardné rozmery okien, ktoré máme na sklade v našom e-shope (www.okna-hned.sk)
Stačí si vybrať z našej ponuky plastových okien, vyplniť dodacie údaje a my vám okná ihneď odošleme. Tovar, ktorý máme na sklade, odovzdávame dopravcovi najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Ako dopravcu si vyberáme partnerov, ktorí zaručujú kvalitné služby a včasné doručenie zásielok. Vďaka tomu nemusíte šmátrať a prekladať tovar, jednoducho vám všetko doručíme až domov. Ak sa vám na doručovaní niečo nepáči, budeme radi, ak sa nám ozvete, pretože len spätná väzba od našich zákazníkov nám umožní neustále zlepšovať naše služby.
Okná na mieru objednané prostredníctvom kalkulačky okien (www.kalkulator-okein.sk)
Pri oknách, ktoré pre vás vyrábame "na mieru", sa doba výroby pohybuje od 4 do 9 týždňov. Presný termín závisí od viacerých faktorov, ako je farba okien, tvar okien, zasklenie okien a niekedy aj ročné obdobie. Napríklad v období vianočných sviatkov trvá výroba okien o týždeň alebo dva dlhšie. Zvyčajne platí, že biele okná sa vyrábajú rýchlejšie ako "farebné" okná. V prípade farebných (zdobených) okien je čas výroby o niečo dlhší.
Keďže každú objednávku kontrolujeme a konzultujeme s vami, budete o dátume výroby okna informovaní vopred.
Naši technológovia vás budú kontaktovať do troch dní od prijatia objednávky. Po telefonickom odsúhlasení (potvrdení) objednávky a zaplatení rezervačnej zálohy alebo celej sumy zadáme vašu objednávku "do výroby". Od tohto dátumu už nie je možné robiť žiadne zmeny vo vašej objednávke. Môžeme samozrejme pridať montážny materiál alebo iné príslušenstvo, ale parametre okien a dverí už nie je možné meniť.
Po vyrobení vašich okien alebo dverí ich prevezmeme na sklad, dôkladne skontrolujeme, či je všetko v poriadku, pridáme všetky ďalšie položky z vašej objednávky, všetko starostlivo zabalíme, nalepíme prepravný štítok a odovzdáme prepravcovi.
V deň expedície od nás dostanete e-mail a textovú správu s informáciami o doručení vašej zásielky.
Následne by vás mal kontaktovať dopravca a poskytnúť vám odhadovaný dátum doručenia s časovým oknom.
Ak ste si zvolili platbu na dobierku, dopravca vás požiada o zaplatenie tejto sumy. Môžete zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou. Väčšina dopravcov má vo svojich vozidlách platobné terminály.
Ak ste sa rozhodli vyzdvihnúť si okná a dvere osobne v našom sklade, dostanete od nás e-mail a textovú správu hneď, ako bude vaša objednávka pripravená.
Ak sa chcete dozvedieť viac o dostupnosti vami vybraných okien, neváhajte nás kontaktovať.
Odoslanie a dodanie tovaru
Okná, ktoré sú na sklade, odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň po ich objednaní. V okamihu, keď zásielku odovzdáme dopravcovi, vám zašleme informácie na váš e-mail. Na váš e-mail vám tiež zašleme odkaz na sledovanie zásielky, ktorý môžete použiť na sledovanie zásielky na webovej stránke dopravcu.
Všetky okná pred odoslaním kontrolujeme a balíme veľmi starostlivo, aby sme si mohli byť istí, že vám posielame tovar v 100 % kvalite, a aby sme minimalizovali prípadné škody spôsobené prepravou. Snažíme sa, aby náklady na dopravu boli čo najnižšie, ale vzhľadom na hmotnosť a objem okien nie sú náklady na dopravu zanedbateľné. Okrem samotnej prepravy je v cene zahrnutý aj obal a poistenie okien proti poškodeniu počas prepravy.
Pri preberaní tovaru od prepravcu si doručený tovar dôkladne skontrolujte a zásielku, ktorá je zjavne poškodená, nepreberajte a túto skutočnosť uveďte do prepravného protokolu! Ak je obal zásielky neporušený, ale napriek tomu zistíte poškodenie tovaru dodatočne, musíte o tom bezodkladne informovať prepravcu alebo našu spoločnosť.
Reklamácie
Akékoľvek sťažnosti riešime vždy otvorene, ústretovo a bez zbytočného odkladu!
Ak zistíte akýkoľvek problém alebo vadu zakúpeného tovaru, postupujte podľa nižšie uvedeného postupu:
- Zakúpený tovar neposielajte ihneď, ale najskôr nám ho pošlite e-mailom na adresu reklamace@okna-hned.cz alebo poštou na adresu Vintrovna 262/9, 664 41 Popůvky.
- Nezabudnite uviesť dôvod reklamácie, vaše kontaktné údaje, kópiu faktúry alebo údaje, ktoré nám umožnia identifikovať váš nákup.
- Ak bol zakúpený tovar doručený nekompletný alebo nezodpovedá objednávke, kontaktujte nás telefonicky na čísle 530 332 552 alebo e-mailom: reklamace@okna-hned.cz .
Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne na spotrebnom tovare v lehote dvadsiatich štyroch (24) mesiacov od prevzatia tovaru.
Ak sa chcete čokoľvek dozvedieť alebo nám čokoľvek oznámiť, môžete nám zavolať na pevnú linku 530 332 552 alebo mobilný telefón 778 151 800 alebo nám napísať na e-mailovú adresu info@okna-hned.cz .
A ak máte pocit, že sa vám niečo nepodarilo (alebo aj nepodarilo), že niečo nefunguje tak, ako má (čo pevne veríme, že sa vám u nás nestane), môžete napísať priamo majiteľovi, na e-mail nikola@okna-hned.cz , rád si váš názor prečíta a ak to bude možné, určite vám hneď odpovie.